What’s in a name? lanceert eigen premiumbier

Marketing / News

What’s in a name? sloeg de handen in elkaar met microbrouwerij Gistgeest voor een biertje op maat: de ‘Pen Felipe’ is een zinsvervoerende IPA met Saison-flair en knipoogt naar het metier van copywriter Filip Vandewiele. De proeverij in primeur van deze India Phil Ale met de Nieuw-Zeelandse hoppen Nelson Sauvin en Motueka vindt plaats op donderdag 2 september en gaat gepaard met een exclusieve voorvertoning van ‘Sun’s Out, Guns Out’ — de broeierige Indian Summer-expo van Galerie Rufus.

Personal branding

Filip Vandewiele is niet aan zijn proefstuk toe op het vlak van originele self-promotion. Zijn direct mailing ‘Creativity is on the write side of the brain’ was in juli nog te zien op de Fedrigoni Top Award 2021 Exhibition in Milaan. Op LinkedIn post hij af en toe vermakelijke Top Topical-advertenties en via YouTube zijn recent ook ‘The Adventures of Pen Felipe’ te volgen, zinvolle en zinloze strapatsen van een heerschap en zijn vulpen. Hij is 15 jaar zelfstandig copywriter, medeoprichter van creatief collectief What’s in a name? en short copy captain bij copycollectief ink. Het liefst opereert hij frank en vrij als storyteller, redacteur, columnist, scenarist, radioregisseur, stilist, lyricus, rederijker en penprostitué.

CREDITS

Studio: What’s in a name?

Concept - Copywriting: Filip Vandewiele

Illustration - Animation: Bruno Seys

Print Manager: Katrien Maes

Photography: David Samyn

Brewery: Gistgeest | Steven Goedhart

Gallery: Galerie Rufus | Jens Versprille