What’s in a name? lanceert Gents burgerbudget

De Stad Gent geeft de Gentenaars een nieuwe mogelijkheid om samen aan de stad te bouwen: het burgerbudget. De Gentenaar krijgt de mogelijkheid om actief te participeren aan het beleid en kan voortaan meebeslissen door op de ingediende buurtprojecten te stemmen.
Creatief collectief What’s in a name? concipieerde en ontwikkelde voor de activering de zogenaamde burgerbudgetbus: een mobiele, inspirerende en multifunctionele ideeënbus die van wijk tot wijk tuft en de Gentenaar oproept om projectvoorstellen in te dienen. Ter plaatse is er de mogelijkheid om samen te werken en de ideeën online te ‘bussen’. In de tweede fase wordt de ideeënbus een mobiele stembus: mensen zullen in de burgerbudgetbus online voor hun favorieten kunnen stemmen.
Als slotstuk worden de winnende projecten in een omgeturnde partybus gevierd voorgesteld. Elke Gentenaar kan zijn projectvoorstel bussen op www.burgerbudget.gent tot en met 31 maart 2017. Burgemeester Termont doet alvast mee…
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]