What’s in a name? lanceert Gents burgerbudget

De Stad Gent geeft de Gentenaars een nieuwe mogelijkheid om samen aan de stad te bouwen: het burgerbudget. De Gentenaar krijgt de mogelijkheid om actief te participeren aan het beleid en kan voortaan meebeslissen door op de ingediende buurtprojecten te stemmen.
Creatief collectief What’s in a name? concipieerde en ontwikkelde voor de activering de zogenaamde burgerbudgetbus: een mobiele, inspirerende en multifunctionele ideeënbus die van wijk tot wijk tuft en de Gentenaar oproept om projectvoorstellen in te dienen. Ter plaatse is er de mogelijkheid om samen te werken en de ideeën online te ‘bussen’. In de tweede fase wordt de ideeënbus een mobiele stembus: mensen zullen in de burgerbudgetbus online voor hun favorieten kunnen stemmen.
Als slotstuk worden de winnende projecten in een omgeturnde partybus gevierd voorgesteld. Elke Gentenaar kan zijn projectvoorstel bussen op www.burgerbudget.gent tot en met 31 maart 2017. Burgemeester Termont doet alvast mee…
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]