What’s in a name? lanceert Waterchallenge

De Waterchallenge is een project van Onderwijscentrum Gent in samenwerking met Logo Gezond+, Farys en TOPunt vzw. Hierbij worden de Gentse basisscholen uitgedaagd om gedurende vier weken op regelmatige tijdstippen water(slurf)momenten te organiseren. Want wie zich goed wil voelen en ook goed wil kunnen leren en zich concentreren, drinkt best genoeg water. De uitdaging duurt tot en met vrijdag 13 oktober 2017.
Elke school ontvangt een inspirerend starterspakket om zichzelf volledig waterproof te maken. Communicatiecollectief What’s in a name? tekende voor het campagnebeeld en de bijgaande activering.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


