What’s in a name? lanceert Waterchallenge
De Waterchallenge is een project van Onderwijscentrum Gent in samenwerking met Logo Gezond+, Farys en TOPunt vzw. Hierbij worden de Gentse basisscholen uitgedaagd om gedurende vier weken op regelmatige tijdstippen water(slurf)momenten te organiseren. Want wie zich goed wil voelen en ook goed wil kunnen leren en zich concentreren, drinkt best genoeg water. De uitdaging duurt tot en met vrijdag 13 oktober 2017.
Elke school ontvangt een inspirerend starterspakket om zichzelf volledig waterproof te maken. Communicatiecollectief What’s in a name? tekende voor het campagnebeeld en de bijgaande activering.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]