De creatieven van What's in a name? tekenden voor Stad Gent voor de leuke lees, speel- en doegids De zomer wordt mega DE MAX. Daarin nemen de beestige mascottes Max, Maxime, Mini en Minie de kinderen op een speelse manier mee doorheen 2016 aan de hand van zomerse tips, spelletjes en activiteiten. Dit jaar krijgen ook Driek, Ollie, Koelio, Webster en Sofia een belangrijke rol. Een handige vakantieplanner maakt het plaatje compleet. Het communicatiecollectief helpt zo op een creatieve manier mee om van Gent de meest kind- en jeugdvriendelijke stad van Vlaanderen te maken.
Het campagnebeeld komt ook tot leven via affichering op de stedelijke infozuilen en het Clear Channel-netwerk.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]