Na een decennium buiten de lijntjes kleuren presenteert communicatiecollectief ‘What’s in a name?’ een ‘lookbook’ van illustraties met de sprekende naam ‘Will Draw For Fun’.
De pagina’s, gedrukt op ‘Munken Lynx’, illustreren dat tekenen in vectoren een vak is. En dat het associëren van tekeningen op een volstrekt subjectieve manier een vak apart is. Dit werd dan ook een kijkboek voor de leeslust en een neen tegen de visuele vervuiling. ‘Will Draw For Fun’ is de eerste uitgave van een driedelige reeks. Het tweede booklet is momenteel in druk en brengt een ode aan het geschreven woord. En het slotstuk wordt een campagnegazet die een loopje neemt met de wondere wereld van reclameprijzen. En interessant voor de lezers van PUB: wie interesse heeft om pro deo een gesigneerd exemplaar te ontvangen, kan/mag met onze groeten altijd een e-mailtje versturen naar filip@what-s-in-a.name.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]