Na een decennium buiten de lijntjes kleuren presenteert communicatiecollectief ‘What’s in a name?’ een ‘lookbook’ van illustraties met de sprekende naam ‘Will Draw For Fun’.
De pagina’s, gedrukt op ‘Munken Lynx’, illustreren dat tekenen in vectoren een vak is. En dat het associëren van tekeningen op een volstrekt subjectieve manier een vak apart is. Dit werd dan ook een kijkboek voor de leeslust en een neen tegen de visuele vervuiling. ‘Will Draw For Fun’ is de eerste uitgave van een driedelige reeks. Het tweede booklet is momenteel in druk en brengt een ode aan het geschreven woord. En het slotstuk wordt een campagnegazet die een loopje neemt met de wondere wereld van reclameprijzen. En interessant voor de lezers van PUB: wie interesse heeft om pro deo een gesigneerd exemplaar te ontvangen, kan/mag met onze groeten altijd een e-mailtje versturen naar filip@what-s-in-a.name.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]