What’s in a name? valt in de smaak bij Bourgon

Communicatiecollectief What's in a name? en Roundhouse - Sound Agency hebben het radiobudget voor Bourgon gewonnen. Bourgon is het huismerk van Willy Naessens Food, bekend als distributeur van bereide voedingswaren en anderzijds producent van vleeswaren zoals spek, hesp, paté en salami. De smaakmaker van The Sky is The Limit zal de spotjes hoogstpersoonlijk inspreken op zijn eigen onnavolgbare wijze.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]