What’s in a name? waarschuwt voor fake news

Fake news is moeiijk te stoppen, maar in deze zorgelijke tijden is het belangrijk om mensen correct te informeren en vooral niet te desinformeren. Daarom roept communicatiecollectief What’s in a name? op een creatieve manier op om de bronnen en afzenders van socialemediaberichten altijd te dubbelchecken. Tegelijk is het een oproep om digitale (sociale) media te reguleren. In tegenstelling tot traditionele media zijn platformen zoals Facebook en Google immers niet verplicht om content te verifiëren.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]