Voor de globale posterwedstrijd ‘Poster For ___ .’ werd uit 5863 inzendingen van 45 landen ook het ontwerp van What’s in a name? geselecteerd. De internationale jury bestond uit een panel van bekroonde CD’s, AD’s, illustratoren, fotografen en artiesten. Het creatief collectief mocht in de categorie ‘Poster For Education’ aan het langste eind trekken. De winnende ontwerpen zullen nu de wereld rondreizen in verschillende internationale exposities.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]