What’s in a name zo vrij als een vogel met Hiron

België is een fietsland. En niet enkel wat ‘de koers’ betreft. Steeds meer Belgen schaffen zich een tweewieler aan. Omdat ze niet langer in de file willen staan, omdat ze vlug(ger) de stad willen doorkruisen, omdat ze snakken naar vrijheid. Daarom pakt Fiets! uit met Hiron: Belgische savoir-faire met hoogwaardig materiaal in een eigentijds design.
Hiron heeft drie verschillende modellen gemaakt voor het Belgische landschap. De basis van elke e-bike is een degelijk aluminium frame, Bosch-motor en -batterij, een feathershock schokdemper en hydraulische schijfremmen.
Voor Fiets! mocht creatief collectief What’s in a name? deze keer met Tom Boonen de nieuwste Hiron-fietsen testen in de Vlaamse Ardennen. In ‘Tommeke Test’ kreeg de merkambassadeur als eerste de kans om een dag lang met de Hiron e-bike te dagtrippen in Belgenland.
Credits
Client: Fiets!
Contact: Andy Lievens
Agency: What’s in a name?
Script: Filip Vandewiele, Bruno Seys
Animation: Bruno Seys
Video Production: Jeremi Vanderstichele
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]