What's in Ghent?

Het Gentse creatief collectief What's in a name won na een creatieve pitch met zeven bureaus het allround communicatiebudget voor Stad Gent. Het is de bedoeling om de volgende vier jaar totaalpakketten af te leveren van concept tot eindproduct. Daarnaast mocht het collectief, eveneens na competitie, tekenen voor het IVA Mobiliteitsbedrijf Stad Gent dat in de tweede jaarhelft van 2015 zijn Mobiliteitsplan in de praktijk zal brengen. Concreet zal men de communicatiestrategie en bijgaande campagne voor het parkeer- en circulatieplan uitwerken en in creatieve banen leiden.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]