What's in Ghent?


Het Gentse creatief collectief What's in a name won na een creatieve pitch met zeven bureaus het allround communicatiebudget voor Stad Gent. Het is de bedoeling om de volgende vier jaar totaalpakketten af te leveren van concept tot eindproduct. Daarnaast mocht het collectief, eveneens na competitie, tekenen voor het IVA Mobiliteitsbedrijf Stad Gent dat in de tweede jaarhelft van 2015 zijn Mobiliteitsplan in de praktijk zal brengen. Concreet zal men de communicatiestrategie en bijgaande campagne voor het parkeer- en circulatieplan uitwerken en in creatieve banen leiden.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


