What's in Ghent?

Het Gentse creatief collectief What's in a name won na een creatieve pitch met zeven bureaus het allround communicatiebudget voor Stad Gent. Het is de bedoeling om de volgende vier jaar totaalpakketten af te leveren van concept tot eindproduct. Daarnaast mocht het collectief, eveneens na competitie, tekenen voor het IVA Mobiliteitsbedrijf Stad Gent dat in de tweede jaarhelft van 2015 zijn Mobiliteitsplan in de praktijk zal brengen. Concreet zal men de communicatiestrategie en bijgaande campagne voor het parkeer- en circulatieplan uitwerken en in creatieve banen leiden.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]