Whiteclaw en Razzle maken zich zomerklaar met Efluenz

Het is weer die tijd van het jaar dat vrienden en familie samenkomen om samen de zomer in te stappen. Op weg naar stomende barbecues en heerlijke picknicks. Het is bovendien een uitgelezen kans voor veel merken om hun nieuwe reeks zomerproducten onder de aandacht te brengen en de interesse van een nieuw publiek te wekken. Whiteclaw en Razzle vroegen alvast de expertise van Efluenz, een influencer marketing bureau gevestigd in Brussel, om hen een extra communicatie boost te geven.
Het idee voor beide campagnes is sterk gebaseerd op het creëren van een positieve en onvergetelijke ervaring rondom de producten. Hard seltzer-drankje Whiteclaw nodigt influencers uit om een avontuurlijke reis aan te gaan en uit hun comfort zone te treden door nieuwe activiteiten uit te proberen. Ondertussen daagt Razzle, een sprankelend biologisch drankje met vruchtensappen, influencers uit tot een lip-syncing battle die hun meest kleurrijke talenten laat zien. Met de groeiende trend van dit nieuwe type drankjes willen beide merken trendsetters de kans geven om onvergetelijke herinneringen te creëren en een unieke levensstijl te introduceren.
Dit bericht op Instagram bekijken
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]