Wie kiest de IAB MIXX Awards 2016?

mixx iab awards vignette

Agenda / Awards / Crea / Innovation / News

mixx iab awards vignette

De leden van de vier jury's die 's lands beste digitale campagnes zullen bekronen tijdens de IAB MIXX Awards 2016 zijn bekendgemaakt. De jury’s - 'Digital Communication’, ‘Innovation’, ‘Media’ en ‘Interface' – zullen de campagnes van acht categorieën beoordelen om er de beste Belgische digitale pareltjes uit te halen. De vier juryvoorzitters zullen eveneens de Special Jury Awards toekennen waaronder de ‘Most Promising Agency Of The Year Award’, 'Agency of the Year' en de Advertiser of the Year'. Net zoals vorig jaar zullen de IAB MIXX Awards twee persoonlijkheden in de kijker zetten : de digital planners kiezen de 'Digital Sales Guy/Girl of the Year' en de 'Digital Planner of the Year'.
Zetelen in de Digital Communication Jury:

President Yann Balbaert (Air Brussels)
Nicolas Bataille (Creaxial)
Christophe Crasselts (Social.Lab)
Diane Faynsztein (Nestlé)
José Fernandez (Digitas Lbi)

 

Voor de Innovation Jury zetelen:

President Brice Le Blévennec (Emakina Group)
Ellen Verhasselt (Nexen)
Eric van der Haegen (Targetspot)
Sébastien Dellis (Rossel)
David Hachez (Emolytics)

 

De leden van de Interface Jury zijn:

President Koen van Impe (&KOO)
Sébastien Doyen (Woorank)
Nicolas Finet (Sortlist)
Stéphane Leborgne (BNP Paribas)
Katya Degrieck (Google)

 

We sluiten af met de juryleden van de Media Jury:

President Bénédicte Lobelle (Nationale Loterij)

Athalie Surkyn (Isobar)

Thomas Broeckaert (IPM)

Aurore Devos (Disney)

Karim Debbah (UBA)

 

De website van de IAB MIXX Awards website is open. De beste campagnes worden er verwacht vóór 25 september. De prijsuitreiking en aansluitende avond vinden op 20 oktober plaats in Tour & Taxis te Brussel.

Voor elke categorie, zullen een Bronze, Silver en Gold Award uitgereikt worden:

  • Best Multi-Channel campaign
  • Best Single Channel campaign
  • Best Content Marketing
  • Best Community Management
  • Best Website
  • Best Mobile App
  • Best Use of Technology within a Campaign
  • Best Media Strategy