De Groupe Bertrand, die in 2015 de hamburgerrestaurants van Quick overnam, zet de Belgische vestigingen in de etalage. De vestigingen in Frankrijk worden zoals eerder bekendgemaakt omgedoopt tot Burger King.
Quick, ooit een parel aan de kroon van het teloorgegane GIB-imperium, krijgt daarmee alweer een nieuwe eigenaar. Naar verluidt komen zowel industriële kopers als financiële kopers in aanmerking. De vraag is of België groot genoeg is om een merk als Quick levensvatbaar te houden. Of slaat McDonald's in ons land een grote slag?
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]