Thierry Tacheny, voorheen onder meer CEO van SBS Belgium, pleit voor de oprichting van een neutraal mediaplatform waar Belgische zenders hun programma's (los van elkaar) aanbieden: gratis, gratis met reclame of betalend. - gratis met reclame of betalend zonder reclame. Dat zou een lokale vorm van Netflix kunnen worden - zelf verwijst Tacheny ook naar het Franse Molotov.tv. Dat vertelde hij alvast aan de leden van de Belgische Vereniging van de Audiovisuele Media (BVAM), zo meldt De Tijd. De plannen zijn nog erg vaag, maar nadenken kan nooit kwaad. Zie ook het essay I hate TV! van Thierry Tachenet
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]