Wie wordt de nieuwe #ROCKETMAN?

Crea / Media / News

Rocketman PubliferNaar aanleiding van de release van Rocketman, de film die het verhaal van Sir Elton John vertelt, werkte Sony Pictures Releasing Belgium, distributeur van Paramount en Universal Pictures, in samenwerking met Wavemaker, Kinetic en Publifer een creatieve actie uit in Antwerpen-Centraal. Immens grote affiches op de elevator walls nodigen passanten uit om naar deze ‘musical fantasy’ te gaan kijken, volgens kenners de enige manier om het levensverhaal van de zanger-pianist goed weer te geven. In Antwerpen-Centraal gaat Sony Pictures nog een stapje verder: reizigers kunnen er zelf de nieuwe Rocketman worden!
Eén van de elevator walls is voorzien van een reuzepiano van 4,5 meter breed waarop voorbijgangers het nummer Rocket Man kunnen spelen. Om spelers te helpen is er een partituur en zijn de noten op de toetsen aangebracht. Pianovirtuoos of amateur, jong of oud, iedereen kan de nieuwe Rocketman worden. Al zal je wel over de nodige conditie moeten beschikken om deze uitzonderlijk grote piano te bespelen.Rocketman Publifer 2
Wie het wil proberen kan sinds 20 mei en nog tot en met 2 juni terecht in het station van Antwerpen-Centraal. De campagne wordt nog verder ondersteund op de digitale DNN-schermen in verschillende stations.
Credits
Adverteerder: Sony Pictures Releasing Belgium
Media Agency: Wavemaker
OOH Specialist: Kinetic
Regie: Publifer