Wie wordt Global Marketer of the Year 2018?

De WFA Global Marketer of the Year 2018 award erkent de positieve impact die wereldwijde en regionale marketeers kunnen hebben op bedrijven, consumenten en de maatschappij in het algemeen. Een expertpanel van 12 media- en marketinggezichten beoordeelde meer dan 30 aanvragen voor het voorselectieproces, waarbij elk jurylid zijn top zes nomineerde. De zes overblijvers zijn nu gekend, stemmen kan dus vanaf nu.
De genomineerden zijn:
- Ukonwa Ojo (Coty), CMO of the Consumer Beauty Division & CMO of CoverGirl and Sally Hansen
- Marc S. Pritchard (Procter & Gamble) Chief Brand Officer
- Raja Rajamannar (Mastercard), Chief Marketing & Communications Officer and President - Healthcare Business
- Syl Saller (Diageo), Chief Marketing and Innovation Officer
- Keith Weed (Unilever), Chief Marketing & Communications Officer
- Claudia Willvonseder (IKEA), CMO/Global Marketing and Communication Manager

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



