De WFA Global Marketer of the Year 2018 award erkent de positieve impact die wereldwijde en regionale marketeers kunnen hebben op bedrijven, consumenten en de maatschappij in het algemeen. Een expertpanel van 12 media- en marketinggezichten beoordeelde meer dan 30 aanvragen voor het voorselectieproces, waarbij elk jurylid zijn top zes nomineerde. De zes overblijvers zijn nu gekend, stemmen kan dus vanaf nu.
De genomineerden zijn:
- Ukonwa Ojo (Coty), CMO of the Consumer Beauty Division & CMO of CoverGirl and Sally Hansen
- Marc S. Pritchard (Procter & Gamble) Chief Brand Officer
- Raja Rajamannar (Mastercard), Chief Marketing & Communications Officer and President - Healthcare Business
- Syl Saller (Diageo), Chief Marketing and Innovation Officer
- Keith Weed (Unilever), Chief Marketing & Communications Officer
- Claudia Willvonseder (IKEA), CMO/Global Marketing and Communication Manager
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]