Wie wordt Global Marketer of the Year 2019

De World Federation of Advertisers (WFA) heeft de shortlist onthuld voor de Global Marketer of the Year 2019. Een deskundige jury van 14 media- en marketingleiders bekeek meer dan 30 nominaties, waarbij elk jurylid zijn top zes nomineerde. De zes marketeers met de meeste stemmen zijn: Fernando Machado (chief marketing officer Burger King), Syl Saller (chief marketing and innovation officer Diageo), Cheryl Goh (group VP of marketing & founding CMO Grab), Richa Goswami (global head of digital Johnson & Johnson), Lubomira Rochet (chief digital officer L’Oréal) en Marc Pritchard (chief brand officer Procter & Gamble).
De volgende fase in het proces is een publieke stemming zijn. De mening van de jury is goed voor een derde van de eindscore. Stemmen kan tot begin januari 2020 via de website van Global Marketer of the Year. De winnaar wordt eind januari bekendgemaakt.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]