De World Federation of Advertisers (WFA) heeft de shortlist onthuld voor de Global Marketer of the Year 2019. Een deskundige jury van 14 media- en marketingleiders bekeek meer dan 30 nominaties, waarbij elk jurylid zijn top zes nomineerde. De zes marketeers met de meeste stemmen zijn: Fernando Machado (chief marketing officer Burger King), Syl Saller (chief marketing and innovation officer Diageo), Cheryl Goh (group VP of marketing & founding CMO Grab), Richa Goswami (global head of digital Johnson & Johnson), Lubomira Rochet (chief digital officer L’Oréal) en Marc Pritchard (chief brand officer Procter & Gamble).
De volgende fase in het proces is een publieke stemming zijn. De mening van de jury is goed voor een derde van de eindscore. Stemmen kan tot begin januari 2020 via de website van Global Marketer of the Year. De winnaar wordt eind januari bekendgemaakt.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]