Wie wordt Global Marketer of the Year 2019

De World Federation of Advertisers (WFA) heeft de shortlist onthuld voor de Global Marketer of the Year 2019. Een deskundige jury van 14 media- en marketingleiders bekeek meer dan 30 nominaties, waarbij elk jurylid zijn top zes nomineerde. De zes marketeers met de meeste stemmen zijn: Fernando Machado (chief marketing officer Burger King), Syl Saller (chief marketing and innovation officer Diageo), Cheryl Goh (group VP of marketing & founding CMO Grab), Richa Goswami (global head of digital Johnson & Johnson), Lubomira Rochet (chief digital officer L’Oréal) en Marc Pritchard (chief brand officer Procter & Gamble).
De volgende fase in het proces is een publieke stemming zijn. De mening van de jury is goed voor een derde van de eindscore. Stemmen kan tot begin januari 2020 via de website van Global Marketer of the Year. De winnaar wordt eind januari bekendgemaakt.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]