Wie wordt Marketer of the Year 2016?


De titel STIMA Marketer of the Year bekroont de mooiste verwezenlijkingen op marketingvlak. Het wil het vak in één moeite promoten bij het brede publiek. De STIMA Marketer of the Year heeft in zijn of haar bedrijf de laatste twee jaar een bepalende voortrekkersrol gespeeld in het uitbouwen van het marketingdenken en -handelen. Hij of zij kan concrete resultaten voorleggen die het succes van de marketingaanpak staaft en heeft de communicatieve vaardigheden om het marketing vak te promoten. De kandidaten worden door een jury geëvalueerd op basis van de businessresultaten, holistische en innovatieve marketingaanpak, rol van de marketing in de organisatie, rol als marketingwoordvoerder, communicatie en visie over duurzame ontwikkeling. De helft van de stemmen komt van de jury van Marketer of the Year. Eén kwart van de stemmen zijn afkomstig van de Master Marketers: zij brengen gewicht in de schaal door hun ervaring. Een laatste kwart van de stemmen wordt uitgebracht door de leden van STIMA en de lezers van Trends.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]