STIMA is op zoek naar de volgende Marketers of the Year. Een award die jaarlijks wordt toegekend aan één Nederlandstalige marketer en één Franstalige marketer als bekroning van enkele mooie verwezenlijkingen op marketinggebied en met als doel het marketing vak te promoten bij het brede publiek.
Wie weet wie deze man of vrouw is, wordt verzocht zijn of haar naam, functie en bedrijf (indien mogelijk met e-mailadres) voor 31 maart te melden aan STIMA. Vertrekkende van de longlist met kandidaten stelt de jury dan een shortlist op van 10 mogelijke winnaars (5 Nederlandstaligen en 5 Franstaligen), die gepubliceerd wordt in het najaar via portretten in Trends en Tendances.
Nadat de shortlist van kandidaten bekend is, kan de stemming beginnen, met stemmen vanuit 3 verschillende hoeken:†50% van de stemmen wordt bepaald door de Jury van Marketer of the Year, 25% door de Master Marketers, die hun ervaring graag ten dienste stellen van STIMA en 25% door het grote publiek (leden van STIMA en lezers van Trends/Tendances).
De feestelijke gala-avond waarop de awards uitgereikt worden, vindt plaats op 11 oktober 2017 en wordt georganiseerd in samenwerking met Roularta.
Ter herinnering: de Marketers of the Year 2016 waren Yannick Bouillon (Vanden Borre) en Severine Distave (Alpro Europe)

Severine Distave (Alpro Europe) Marketer of the Year 2016

Yannick Bouillon (Vanden Borre) Marketer of the Year 2016
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]