STIMA is op zoek naar de volgende Marketers of the Year. Een award die jaarlijks wordt toegekend aan één Nederlandstalige marketer en één Franstalige marketer als bekroning van enkele mooie verwezenlijkingen op marketinggebied en met als doel het marketing vak te promoten bij het brede publiek.
Wie weet wie deze man of vrouw is, wordt verzocht zijn of haar naam, functie en bedrijf (indien mogelijk met e-mailadres) voor 31 maart te melden aan STIMA. Vertrekkende van de longlist met kandidaten stelt de jury dan een shortlist op van 10 mogelijke winnaars (5 Nederlandstaligen en 5 Franstaligen), die gepubliceerd wordt in het najaar via portretten in Trends en Tendances.
Nadat de shortlist van kandidaten bekend is, kan de stemming beginnen, met stemmen vanuit 3 verschillende hoeken:†50% van de stemmen wordt bepaald door de Jury van Marketer of the Year, 25% door de Master Marketers, die hun ervaring graag ten dienste stellen van STIMA en 25% door het grote publiek (leden van STIMA en lezers van Trends/Tendances).
De feestelijke gala-avond waarop de awards uitgereikt worden, vindt plaats op 11 oktober 2017 en wordt georganiseerd in samenwerking met Roularta.
Ter herinnering: de Marketers of the Year 2016 waren Yannick Bouillon (Vanden Borre) en Severine Distave (Alpro Europe)
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]