Wies Jaspers zoekt en vindt Dallas

News / People

wies jaspers dallasDallas Antwerp heeft een nieuwe strateeg in huis, Wies Jaspers. We laten hem gewoon zelf vertellen hoe hij bij het Antwerpse bureau terechtkwam.
“Op vroege leeftijd zag ik mezelf journalist worden. Ik schreef graag en had een grote passie voor sport. Dus sportjournalistiek leek een logische keuze. Daarom ging ik na het middelbaar journalistiek studeren in Antwerpen. Tijdens die opleiding kreeg ik meer en meer interesse in reclame. Tijdens mijn studies was ik ook veel bezig met marketing en volgde ik keuzevakken bij die studierichting. In die periode maakte ik websites voor lokale ondernemers en hielp hen met hun online marketing. Die skills leerde ik mezelf aan.”
“Met hun mythische reclamecampagnes was Coca-Cola voor mij het walhalla van de reclame, daarom wilde ik er zo graag beginnen. Ik werkte er bij Sales & Marketing en groeide door tot key account manager.”
“Na drie jaar stortte ik mij in een nieuw avontuur. BikeExchange, een Australische online marktplaats voor fietsproducten, had plannen om te starten in België en Nederland. Ik stampte de startup in Benelux mee uit de grond. Na twee jaar waren we uitgegroeid tot een team van 6 personen over wie ik de leiding had.”
“Ik woon letterlijk op 200 meter van Dallas. En hoewel ik de naam en het werk van Dallas al jaren ken, heb ik nooit geweten dat het kantoor zo dicht bij mij thuis was. Omdat ik veel las over inbound marketing, raakte ik geboeid en ging ik aan het googelen. Dallas scoort hoog in Google en zo heb ik het gevonden. Het leek mij fantastisch om voor Dallas te werken. En dat is het ook (lacht).”