Wijn maken is een kunst

Wijn maken is een kunst. Het product mooi presenteren is dat ook. Bernard-Massard besloot daarom voor de tweede maal vier jonge kunstenaars de kans te geven om een muselet voor zijn flessen te ontwerpen. Het gaat om de kunstenaars Keone (B), Denis Meyers (B), Laure Mackel (Lux) en Sandra Lieners (Lux). Zij gaven hun verbeelding en creativiteit de vrije loop om een unieke muselet te creëren voor de Cuvée de l’Éclusson van Bernard-Massard, die te koop zal zijn in België en het Groothertogdom Luxemburg. Om dit alles te vieren organiseert Bernard-Massard een wedstrijd waarbij heel wat prijzen kunnen gewonnen worden, waaronder ook de originele tekeningen van de betrokken kunstenaars. De binnenzijde van elke muselet bevat een code en een link naar de website van de wedstrijd.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]


