Wijn maken is een kunst. Het product mooi presenteren is dat ook. Bernard-Massard besloot daarom voor de tweede maal vier jonge kunstenaars de kans te geven om een muselet voor zijn flessen te ontwerpen. Het gaat om de kunstenaars Keone (B), Denis Meyers (B), Laure Mackel (Lux) en Sandra Lieners (Lux). Zij gaven hun verbeelding en creativiteit de vrije loop om een unieke muselet te creëren voor de Cuvée de l’Éclusson van Bernard-Massard, die te koop zal zijn in België en het Groothertogdom Luxemburg. Om dit alles te vieren organiseert Bernard-Massard een wedstrijd waarbij heel wat prijzen kunnen gewonnen worden, waaronder ook de originele tekeningen van de betrokken kunstenaars. De binnenzijde van elke muselet bevat een code en een link naar de website van de wedstrijd.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]