Voor het negende jaar op rij publiceerde het Gentse bureau Wijs het Online Trendrapport, een rapport waarin experten, amateurs, digitale specialisten en mensen buiten het vakgebied gevraagd worden hoe ze zich het komende jaar op digitaal vlak voorstellen. Dit jaar werd het woord gegeven aan onder meer Herman Konings (Pocket Marketing/nXt), Bert Marievoet (Twitter) en Brecht Decaestecker (Humo) en tal van andere stemmen.
Konings heeft het in het rapport over het belang aan Triple A: authenticiteitsacne, altruvatie en algoritmestoornis, terwijl Marievoet het heeft over de vluchtigheid van onze digitale maatschappij en de gevolgen daarvan voor ons concentratievermogen. Decaestecker ziet 2016 dan weer als het jaar waarin de Vlaamse media de smartphone, emoticons en Snapchats niet meer kunnen negeren. Benieuwd naar wat deze sprekers en alle anderen te zeggen hebben over onze digitale toekomst? Download dan hier het volledige rapport van Wijs.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]