Wijs Online Trendrapport 2016: een blik naar de digitale toekomst


Voor het negende jaar op rij publiceerde het Gentse bureau Wijs het Online Trendrapport, een rapport waarin experten, amateurs, digitale specialisten en mensen buiten het vakgebied gevraagd worden hoe ze zich het komende jaar op digitaal vlak voorstellen. Dit jaar werd het woord gegeven aan onder meer Herman Konings (Pocket Marketing/nXt), Bert Marievoet (Twitter) en Brecht Decaestecker (Humo) en tal van andere stemmen.
Konings heeft het in het rapport over het belang aan Triple A: authenticiteitsacne, altruvatie en algoritmestoornis, terwijl Marievoet het heeft over de vluchtigheid van onze digitale maatschappij en de gevolgen daarvan voor ons concentratievermogen. Decaestecker ziet 2016 dan weer als het jaar waarin de Vlaamse media de smartphone, emoticons en Snapchats niet meer kunnen negeren. Benieuwd naar wat deze sprekers en alle anderen te zeggen hebben over onze digitale toekomst? Download dan hier het volledige rapport van Wijs.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



