
De creatieve cel wordt aangevuld door een team met bakken ervaring in een aantal grote bureaus. Art director Hanna De Coninck werkte voor Happiness Anywhere en These Days. Copywriter Anton Vander Haeghen werkte onder andere voor DVN, Ogilvy & Social.Lab en Famous Grey. Eigen aan Wijs zal het creatief team zich focussen op de uitwerking van sterke concepten die ondersteund zijn door technologie, en die doordrongen zijn van een ROI- & data-filosofie. Die geslaagde match wierp zijn vruchten al af voor o.a. Van Marcke, waar het team werkte rond conversational UI in de vorm van de BadBot, en voor Bel&Bo, waar het radiospots met web traffic combineerde. CEO Bart De Waele licht toe: “We willen stoppen met denken in on- of offline, maar vanuit een overkoepelend communicatieplan de juiste keuzes maken voor onze klanten. En in alles wat we doen, het resultaat kunnen aantonen.”
De stevige groei verloopt volkomen volgens plan, waar Wijs de komende twee jaar naar 100 werknemers wil groeien. Om die reden werd ook het HR team versterkt door HR Business Partner, Franciska Burvenich. Zij neemt de uitdaging aan om alle nieuwe collega’s te vinden. “Er werd ons een office dog beloofd als alle vacatures ingevuld geraken. Solliciteren doe je dus voor een bigger cause,” aldus Franciska Burvenich.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]