Wijs zet in op meer creatieve krachten


De creatieve cel wordt aangevuld door een team met bakken ervaring in een aantal grote bureaus. Art director Hanna De Coninck werkte voor Happiness Anywhere en These Days. Copywriter Anton Vander Haeghen werkte onder andere voor DVN, Ogilvy & Social.Lab en Famous Grey. Eigen aan Wijs zal het creatief team zich focussen op de uitwerking van sterke concepten die ondersteund zijn door technologie, en die doordrongen zijn van een ROI- & data-filosofie. Die geslaagde match wierp zijn vruchten al af voor o.a. Van Marcke, waar het team werkte rond conversational UI in de vorm van de BadBot, en voor Bel&Bo, waar het radiospots met web traffic combineerde. CEO Bart De Waele licht toe: “We willen stoppen met denken in on- of offline, maar vanuit een overkoepelend communicatieplan de juiste keuzes maken voor onze klanten. En in alles wat we doen, het resultaat kunnen aantonen.”
De stevige groei verloopt volkomen volgens plan, waar Wijs de komende twee jaar naar 100 werknemers wil groeien. Om die reden werd ook het HR team versterkt door HR Business Partner, Franciska Burvenich. Zij neemt de uitdaging aan om alle nieuwe collega’s te vinden. “Er werd ons een office dog beloofd als alle vacatures ingevuld geraken. Solliciteren doe je dus voor een bigger cause,” aldus Franciska Burvenich.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]