Willem van der Schoot (Havas Lemz) over duurzame campagnes
Reclame en duurzaamheid, gaat dat samen? Ja, als het van Willem van der Schoot afhangt. En dat zal hij toelichten tijdens Orbit by PUB op 24 oktober 2019. Willem van der Schoot is CEO van Havas Lemz in Amsterdam. Met 25 jaar ervaring op de teller, aan klantzijde en aan bureauzijde, weet hij waarover hij spreekt. Hij toonde zich als een uitstekende business partner die erin slaagde om processen en de relaties tussen klant en bureau in de richting van succesvol werk te sturen. Onder zijn leiding werd Lemz, later Havas Lemz, een van de leidende bureaus in Nederland. Hij wordt trouwens vaak uitgenodigd om te spreken over de unieke organisatorische formule die het bureau toepast op de relatie met zijn klanten. Tijdens Orbit by PUB zal Willem van der Schoot de nadruk leggen op de vele campagnes rond duurzaamheid die het bureau bedacht en uitvoerde, zoals voor Greenchoice, Rabobank, Sweetie, Dutch Lung Foundation en Make Friends Across Religions.
Ontmoet Willem van der Schoot tijdens Orbit by PUB op 24 oktober 2019.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]