Traditioneel zorgt eindejaar voor heel wat vraagtekens bij de consument. Niet alleen de samenstelling van het menu, maar ook de decoratie of keuze van de bijpassende wijn vormen vaak een onderwerp van stress. ALDI biedt hier een helpende hand en ontwikkelde samen met zijn medewerkers zijn nieuwe eindejaarsheld: ‘Willie Witloof’.
“Willie Witloof is onze ultieme held tijdens deze feestperiode”, zegt Isabel Henderick, managing directorMarketing & Communicatie bij ALDI. “Aan de hand van talrijke tips, weetjes en recepten vormt Willie Witloof de ideale bondgenoot om samen de feestdagen door te brengen.”
Typische eindejaarsgroente
Witloof is tijdens het eindejaar een echte klassieker op de menukaart van vele Belgische consumenten. De groente, die in de volksmond ook wel ‘het witte goud’ genoemd wordt, kent traditioneel een duidelijke piek in de maand december. “De keuze om witloof tot leven te brengen als eindejaarsheld is een bewuste keuze”, vervolgt Henderick. “Het is gezond, lekker vers, van eigen bodem én feestelijk. Alle troeven verenigd in één enkel product en daarom de perfecte verpersoonlijking van waar ALDI voor staat: ons eindejaar, lekker betaalbaar.” Jaar na jaar behoort witloof in die periode tot de top 3 van de best verkochte groenten die in de ALDI-winkelkar verdwijnen, naast wortelen en komkommers. De nieuwe eindejaarsheld van ALDI zal doorheen de verschillende kanalen tot leven worden gebracht. Zowel in de tv-spots, via de socialemediakanalen, de folders, de newsletters, het eindejaarsmagazine, de website, de app en in de cinemazalen zal Willie Witloof de hoofdrolspeler worden.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]