Willy Class X en mortierbrigade rocken non-stop

‘Het leven rockt niet altijd. Willy gelukkig wel.’ Zo luidt het concept dat mortierbrigade bedacht, en dat sinds 2 jaar de rode draad vormt doorheen de communicatie van de rockende radiozender Willy. Nu vormt het concept ook het vertrekpunt in een nieuwe campagne voor de zender Willy Class X, waar ononderbroken rock classics op te horen zijn. Of het nu hedendaagse songs zijn of klassiekers die al decennia geliefd zijn, rock is de perfecte remedie tegen de kleine tegenslagen die we af en toe moeten incasseren. De campagne is te zien en te horen op televisie, online en social media, kranten en de radio.
Client: Willy
Client contacts: Charlotte Ghekiere
Agency: mortierbrigade
Partner & CEO: Jens Mortier
Partner & Executive Creative Director: Joost Berends
Partner & Brand Design Director: Philippe De Ceuster
Creatives: Michiel Baeten, Frédéric Delouvroy
Client Services Director : Catherine Hamers
Account Manager: Nissime Janssens
Music : Willy Post-production : Willy
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]