Op 15 juni werd de festivalzomer officieus ingeluid voor elke rasechte rockfan, met de start van Graspop. Dit moment wordt door Mortierbrigade aangegrepen om het enthousiasme voor de festivalzomer van Willy te uiten, als "de enige echte rockzender van Vlaanderen". Enthousiasme om richting de festivalweides te trekken en te genieten van live rockmuziek. Dit doet het bureau met een film die iets eigenaardigs onthult: de planten die op festivalweides groeien, kijken al even hard uit naar live rockmuziek als Willy en zijn luisteraars. De montage werd zorgvuldig gemaakt op het bekendste nummer van de metalband Pantera, een van de headliners op deze editie van Graspop.
De film is te zien op televisie en online.
CREDITS
Client: Willy
Client contacts: Charlotte Ghekiere
Agency: mortierbrigade
Partner & CEO: Jens Mortier
Partner & Executive Creative Director: Joost Berends
Partner & Brand Design Director: Philippe De Ceuster
Creatives: Michiel Baeten & Frédéric Delouvroy
Account Manager: Nissime Janssens
Video editor : Vito Latorrata & Jelle Stroo
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]