Wim Jansen (DPG Media): “Groeiend bewustzijn van nadelen Big Tech”

Hoe kijken lokale media naar de grote techgiganten die hun sector stevig onder druk zetten? En wat zet men daar tegenover? Wij vroegen het aan Wim Jansen, chief commercial officer Belgium bij DPG Media. Een volledige versie van dit interview vindt u op www.pub.be
Hoe stellen de media van DPG zich op tegenover de internationale giganten in de sector?
Wim Jansen: “Ons DPG Media Trusted Web-verhaal is ondertussen bekend. Het succes steunt op vier belangrijke pijlers die het verschil maken ten opichte van de grote internationale platformen. Als eerste pijler en onderscheid is er onze brand safety & brand suitability-garantie via kwalitatieve lokale en gecureerde content, in combinatie met ons lokaal en relevant massabereik. De tweede pijler is: toegang tot een immense dataset met meer dan 300 verschillende datasegmenten, via de verschillende platformen met een unieke DPG ID. Adverteerders kunnen eigen CRM data bij ons uploaden (rechtstreeks of via een tussenpartij zoals Infosum of Liveramp) en sinds een aantal maanden ook al gebruik maken van ons retailmedia-aanbod dankzij ons exclusief partnership met Carrefour en Tom&Co. De derde pijler is de hogere impact die we halen met innovatieve en naadloos geïntegreerde advertentieformaten zoals Seamless ads. We bieden bewijs dat de campagnes werken via attention scores, brand uplift studies of retail sales conversie scores. En als vierde en laatste pijler willen we vooral het verschil maken door transparant te zijn: we geven mediabureaus en adverteerders directe toegang tot onze inventory, via self service platformen zoals DPG Media Admanager.”
(...)
Lees het volledige artikel hier.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]