GfK Belgium neemt (gedeeltelijk) afscheid van Wim Mathues. Die krijgt binnen GfK namelijk de kans om als regional marketing & communications director voor Zuid-Europa aan de slag te gaan. In die functie zal hij rapporteren aan general manager Europe South Margret Schuit. Wim Mathues wordt in landen als Frankrijk, Italië, Spanje, Portugal en Griekenland verantwoordelijk voor marketing strategy, planning én uitvoering van de activiteiten, met inbegrip van b2b sales activation-campagnes, en van multi-channel uitvoeringen zoals e-mailmarketing, online marketing, social media, webinars, conferenties enzovoort.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]