GfK Belgium neemt (gedeeltelijk) afscheid van Wim Mathues. Die krijgt binnen GfK namelijk de kans om als regional marketing & communications director voor Zuid-Europa aan de slag te gaan. In die functie zal hij rapporteren aan general manager Europe South Margret Schuit. Wim Mathues wordt in landen als Frankrijk, Italië, Spanje, Portugal en Griekenland verantwoordelijk voor marketing strategy, planning én uitvoering van de activiteiten, met inbegrip van b2b sales activation-campagnes, en van multi-channel uitvoeringen zoals e-mailmarketing, online marketing, social media, webinars, conferenties enzovoort.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]