Na de tijdelijke opdracht van Wim Mathues als marketingdirecteur bij GfK in Parijs is beëindigd, heeft Wim Mathues besloten niet naar zijn vertrouwde team bij GfK Belgium terug te keren, maar na drie jaar bij GfK andere oorden op te zoeken. In juni zal hij bij Coca-Cola European Partners de afdeling Digital Sales & Marketing versterken met het oog op de ontwikkeling van het Ecommerce & Digital Partnership.
Daarnaast blijft Wim Mathues actief met zijn eigen bureau MCMC, gespecialiseerd in (digital) sports & entertainment marketing, en als lector sportmarketing aan de UCLL.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]