Wim Mathues van GfK naar Coca-Cola

Na de tijdelijke opdracht van Wim Mathues als marketingdirecteur bij GfK in Parijs is beëindigd, heeft Wim Mathues besloten niet naar zijn vertrouwde team bij GfK Belgium terug te keren, maar na drie jaar bij GfK andere oorden op te zoeken. In juni zal hij bij Coca-Cola European Partners de afdeling Digital Sales & Marketing versterken met het oog op de ontwikkeling van het Ecommerce & Digital Partnership.
Daarnaast blijft Wim Mathues actief met zijn eigen bureau MCMC, gespecialiseerd in (digital) sports & entertainment marketing, en als lector sportmarketing aan de UCLL.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


