Peter Quaghebeur, CEO van SBS Belgium, maakte afgelopen vrijdag bekend dat Wim Staelens vanaf januari als chief digital officer de digitale strategie van VIER, VIJF en ZES binnen SBS zal leiden. Wim Staelens: “Na vijf jaar Mediahuis kijk ik er enorm naar uit om mijn digitale ervaring in verschillende media-domeinen opnieuw toe te kunnen passen op mijn échte passie: televisie. Ik ben erg blij om vanaf januari bij SBS de digitale strategie uit te kunnen tekenen binnen de digitale transitie die alle media momenteel meemaken.”
Wim Staelens blijft nog tot het einde van het jaar aan de slag bij Mediahuis, hij zal vanaf 2017 binnen het SBS-directiecomité de verantwoordelijkheid op zich nemen van de digitale strategie.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]