Peter Quaghebeur, CEO van SBS Belgium, maakte afgelopen vrijdag bekend dat Wim Staelens vanaf januari als chief digital officer de digitale strategie van VIER, VIJF en ZES binnen SBS zal leiden. Wim Staelens: “Na vijf jaar Mediahuis kijk ik er enorm naar uit om mijn digitale ervaring in verschillende media-domeinen opnieuw toe te kunnen passen op mijn échte passie: televisie. Ik ben erg blij om vanaf januari bij SBS de digitale strategie uit te kunnen tekenen binnen de digitale transitie die alle media momenteel meemaken.”
Wim Staelens blijft nog tot het einde van het jaar aan de slag bij Mediahuis, hij zal vanaf 2017 binnen het SBS-directiecomité de verantwoordelijkheid op zich nemen van de digitale strategie.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]