Win uw droomreis met Lotto en Mortierbrigade


Mortierbrigade lanceert een nieuwe campagne voor de Nationale Loterij. Met het spotje promoot het reclamebureau Lotto Surprise, waarmee u gedurende de hele maand oktober kans maakt op uw droomreis. Zo zijn er elke woensdag en zaterdag tien reischeques van 5000 euro te winnen naar een paradijselijke bestemming naar keuze. De campagne loopt via tv- en radiospots, een website, affiches en de sociale media.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


