Winnaars YMCE Strategy 2024 zijn bekend

4schools / Awards / News

Uit 16 deelnemers in totaal komen Coline Ledroit (Havas Media) en Alessa Van Cottem (Mindshare) als winnaars uit de bus van YMCE Strategy 2024. De Young Media & Channel Expert Awards worden jaarlijks georganiseerd door 360° Academy met de steun van UMA (United Media Agencies) om de inventiviteit en creativiteit van jonge mediastrategen te promoten en te stimuleren.

De prijsuitreiking voor de wedstrijd Young Media & Channel Experts was het hoogtepunt van het UMA Get Together 'Best Media Campaigns'-evenement, dat woensdag plaatsvond in het Dolce LaHulpe Resort in Terhulpen. Het publiek van 350 professionals, dat was gekomen om de genomineerde campagnes in 6 UMA categorieën te ontdekken, juichte de moed toe van de 16 'high potentials' (afgevaardigd door 9 verschillende bureaus: Dentsu, Havas, Initiative, Mindshare, Ogilvy Social.lab, Phd Media, Semetis, Space en Wavemaker), die hadden deelgenomen aan de YMCE-competitie op 23 april in de kantoren van RMB. Gaetano Palermo, Head of Brand Advertising & Media, en Steven Verlinde, Campaign Project Leader bij Engie, overhandigden hen de briefing voor de 'Smart App', een applicatie die Engie ter beschikking stelt van zijn klanten. De winnaars van YMCE Strategy 2024 kregen hun prijs overhandigd door Justine De Bruyn, Account Manager Audio & Video bij Var, en Joris De Ryck, Head of AdTech bij Roularta Media Group.

Ontdek alles via de website youngmediachannelexpert.org.