Warc, het platform rond creative effectiveness, organiseert dit jaar samen met LIONS voor het eerst de WARC Awards for Effectiveness. Een internationale jury beoordeelt op basis van de Creative Effectiveness Ladder cases die de link tussen creativiteit en effectiviteit aantonen. Mortierbrigade en STIB-MIVB haalden als enige Belgen een shortlist in de categorie ‘customer experience’ met de case ‘Voices for Brussels’. De winnaars worden bekend gemaakt tijdens Cannes Lions op 21 juni.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]