Winnen MIVB en Mortierbrigade een WARC for Effectiveness?

Warc, het platform rond creative effectiveness, organiseert dit jaar samen met LIONS voor het eerst de WARC Awards for Effectiveness. Een internationale jury beoordeelt op basis van de Creative Effectiveness Ladder cases die de link tussen creativiteit en effectiviteit aantonen. Mortierbrigade en STIB-MIVB haalden als enige Belgen een shortlist in de categorie ‘customer experience’ met de case ‘Voices for Brussels’. De winnaars worden bekend gemaakt tijdens Cannes Lions op 21 juni.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]