Winners YMCE 2022 Edition Strategy Stéphanie Groven en Nicolas Dewael

De winnaars van de YMCE 2022 Edition Strategy zijn Stéphanie Groven (Maxus) en Nicolas Dewael (Ogilvy Social.Lab).
De prijsuitreiking van de wedstrijd Young Media & Channel Experts op 4 mei 2022 vormde het hoogtepunt van de UMA Get Together 'Best Media Campaigns', die plaatsvond in het Auditorium 2000 van Brussels Expo. Het publiek van 310 professionals, dat de genomineerde campagnes in 6 UMA-categorieën kwam ontdekken, applaudisseerde eerst voor de moed van de 18 "high potentials", afgevaardigd door Havas, Initiative, Mediacom, Maxus, Mindshare, Ogilvy Social.Lab, Phd, Pivott, Publicis Groupe en Zigt, die op 30 maart naar RTL House waren gekomen om te luisteren naar de briefing door Lucía Chávez Paz, marketingcommunicatiemanager bij Nissan Belux.
De Young Media & Channel Expert Awards worden georganiseerd met de steun van de United Media Agencies (UMA) om de inventiviteit en creativiteit van jonge mediastrategen te bevorderen en te stimuleren. De winnaars van het YMCE 2022, de foto's en video's van de wedstrijd en het commentaar van de jury zijn te vinden op www.youngmediachannelexpert.org.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]