Winsol heeft na een korte consultatie zijn communicatiebudget toevertrouwd aan Head Office. Het Winsol-gamma, vooral gekend van zonwering, is in de loop der jaren sterk uitgebreid. De kernwaarden comfort, zuinigheid en energiebewustzijn keren in alle producten terug; van ramen en deuren tot terrasoverkappingen en garagepoorten.
Head Office ontwikkelde een nieuwe 360°-positionering gebaseerd op Craftmanship en Echte Partnerships, waarop ook de recente Batibouw-campagne is gebaseerd.
Trouw aan zijn principes van datadriven contentmarketing werkte het bureau een campagne uit waarbij prospects online vragen kunnen stellen over de verschillende productcategorieën. De Winsol experts staan klaar om vanuit hun jarenlange expertise kwalitatieve antwoorden te formuleren, die op zich een mooie basis vormen voor een nieuwe en organische user-generated content. Marketingmanager Jens Hautekeete: “We waren op zoek naar een agency dat op lange termijn kan helpen met omnichannel campagnes die awareness creëren en leads genereren. De keuze voor Head Office, een bureau met omnichannel contentmakers die vanuit data en CRM vertrekken, was een natuurlijke match voor ons.”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]