Wint u een AMMA Award in 2020?

Awards / Media / News

Mediabureaus, reclameregies, reclamebureaus, adverteerders of onderzoeksbureaus die op 14 mei van dit jaar bij de laureaten van de media-expertise 2020 wil horen, kunnen deelnemen aan de AMMA. De Annual of Master in Media Awards, samengevat als AMMA, worden door CommPass georganiseerd om de expertise binnen het marketing- en communicatievak te promoten door excellent werk te bekronen, en door bedrijven of mensen in de spotlight te zetten die zich positief hebben onderscheiden gedurende het voorbije jaar. De jury van de AMMA is samengesteld uit vakmensen uit de verschillende segmenten en disciplines van de media-en communicatiesector.

CommPass verwacht uw dossier uiterlijk op  2 maart 2020 middernacht - zie de website van Commpass voor de voorwaarden voor deelname en de basisdocumenten. U kan deelnemen in 11 categorieën: Best Media Strategy, Best Creative Media Use, Media Research of the Year, Best Use of Interactive, Best Use of Data & Performance Marketing, Best Use of Native & Content, Media Sales House of the Year, Media Advertiser of the Year, Innovation & Development of the Year, Media Agency of the Year en Media Brand of the Year.