In 2019 zijn de Effie Awards Belgium aan hun 30ste editie toe. En zo'n verjaardag vraagt natuurlijk om toeters en bellen. Opvallende nieuwigheid zijn de Mentions of Excellence: excellence in media use en in strategy. Want uiteraard zijn de ROCI en de ROI de basis van de Effie Awards, maar daarvoor zijn ook de strategie en het mediagebruik van essentieel belang.
Daarnaast houden ACC, BAM, UBA en UMA de editie 2019 graag exclusief. Enkel de 30 eerste geregistreerde cases zullen meedingen naar die felbegeerde Gold, Silver en Bronze Awards. Maar voor die 30 zijn ze extra vrijgevig: wie als adverteerder of bureau voor het eerst inschrijft, krijgt 30% korting op zijn deelname. En omdat ze trouwe deelnemers niet voor de borst willen stoten, doen ze hetzelfde vanaf hun tweede case... Wint u in 2019 een Effie Award? Cases kunnen worden geregistreerd via de website.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]