Wissel bij NP: Valérie Delain volgt Gonda Lontings op

News / People

Valérie Delain stapt over naar Rossel Advertising als sales & marketing manager NP (het samenwerking verband tussen Rossel, DPG Media, Mediahuis en IPM). Ze volgt hiermee Gonda Lontings op, die ervoor gekozen heeft een nieuwe richting te geven aan haar carrière.

Met 20 jaar ervaring in de mediawereld begon Valérie Delain haar carrière als national product manager bij Rossel en ging ze in 2009 verder bij DPG, waar ze verantwoordelijk was voor de commercialisering van NP en de overige commerciële aanbiedingen die de saleshouses gemeen hebben. Valérie Delain trad vervolgens in januari 2020 in dienst bij JCDecaux België als key account manager Street Furniture.

Per 2 juni besloot Valérie Delain haar carrière nieuw leven in te blazen. Zij zal verantwoordelijk zijn voor de commercialisering van de NP print en digitale aanbiedingen in nauwe samenwerking met de andere drie uitgevers. Samen met Bruno Liesse zal ze de marketing- en communicatiestrategie van NP voortzetten en ontwikkelen. "Ik ben erg blij om terug te zijn bij de Rossel Group alsook bij de Newsbrands die ik nog maar een paar maanden geleden heb verlaten. Ik verheug me op de contacten met de andere Franstalige en Nederlandstalige uitgeverijen. Het marketing- en communicatieaspect van NP is een nieuwe uitdaging voor me waar ik erg enthousiast over ben", legt Valérie Delain uit. De NP board en de Rossel Group bedanken Gonda Lontings uitdrukkelijk voor de mooie samenwerking de afgelopen 15 jaar.