With love, van Hilarious voor L'Oréal

Crea / News

"With Love", gecreëerd door Hilarious voor L'Oréal Belgilux, was een campagne gericht op eindejaarsgeschenken. Het idee was om alle klanten een tijdcapsule aan te bieden in de vorm van een kleine doos. De tijdcapsule moest op kerstdag worden geopend en bevat een QR-code met een door de afzender opgenomen videoboodschap. Om dit te doen creëerde Hilarious een eco-systeem met Sharing Box voor het creëren van cabines om berichten op te nemen. Planet Parfum, officiële partner van de campagne, was verantwoordelijk voor de distributie van de dozen en de enveloppen. Audry Van Essche, manager van het bureau: "Voor de persoon die het geschenk aanbiedt, is het een kwestie van het opnemen van een gepersonaliseerde en unieke videoboodschap, in enkele eenvoudige stappen, die vervolgens aan de gelukkige ontvanger van het geschenk wordt bezorgd door middel van een mail met een persoonlijke QR-code. De persoon die het geschenk ontvangt, scant gewoon deze QR-code en wordt doorgestuurd naar het opgenomen bericht. Het klinkt allemaal eenvoudig, maar het was een echte technische uitdaging voor het team, dat hard werkte om de hele actie in recordtijd te ontwikkelen: 4 weken!"

Credits

Agency : Hilarious!

Brand : L’Oréal
Client : Aude Helleputte
Client : David Cyngiser
Project manager : Gaëtan Demeulenaere
Creation : Audry Van Essche
Creation : Gregory Vanslype
Creation : Olivier Vozzella
Design : Ludovic Pahaut
Design : Nora Bien
Front-end : Yannick Chan
Front-end : Jérôme Canon
It Director : Jeff Baraldi