Jupiler - van AB InBev - blijft Belgisch bier, maar de komende tijd staat het Amsterdamse bureau Wieden+Kennedy Amsterdam in voor de campagnes van Belgiës populairste bier in Nederland én België, zo melden onze collega's van Adformatie.
Wieden+Kennedy Amsterdam is met name benoemd tot lead agency voor Jupiler. De eerste campagne start in 2017. Blake Harrop, managing director bij Wieden+Kennedy, in Adformatie: "Jupiler is al nummer 1 in de Belgische markt, een markt die wereldwijd beroemd is om bier. Het merk heeft de unieke kans om een leidende rol aan te nemen binnen zijn categorie. We zijn verheugd dat AB Inbev ons heeft gekozen om hiermee aan de slag te gaan."
De stap komt niet helemaal uit de lucht vallen. Internationaal werkt AB InBev al langer samen met vestigingen van Wieden+Kennedy. Zo is W+K New York het lead agency voor Bud Light, een ander biermerk van 's werelds grootste bierbrouwer. Ook andere merken van AB InBev horen al thuis bij W+K. In België is het FamousGrey dat Jupiler moet afstaan aan W+K.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]