Wondercar, Vincent Vanasch en The Crew weten wat te doen met krassen, deuken en hockeyballen

The Crew en productiehuis DoubleDouble hebben voor het tweede achtereenvolgende jaar hun krachten gebundeld om de jaarlijkse awarenesscampagne van Wondercar te ontwikkelen.
Het creatieve concept, gericht op ouders, is gebaseerd op een verhaaltje... dat van een moeder die naar de hockeywedstrijd van haar kind kwam kijken toen de bal plotseling van richting veranderde, het veld uit vloog en uiteindelijk op de motorkap belandde van haar auto! Dit verhaal gaf de perfecte mogelijkheid om dé legende van de Red Lions, de #1 hockeykeeper ter wereld en... de ambassadeur van Wondercar - Vincent Vanasch dus - in het verhaal te betrekken!
Door spanning en humor te combineren, ontwikkelde het bureau films en banners voor de digitale campagne van Wondercar.
Credits
Klant
Wondercar
Contact
Geraldine Favresse
Arno Philips
Speciale gast
Vincent Vanasch (Ambassadeur van Wondercar)
Creative Director
Damien Walckiers
Art Director
Delfina Veron Chavanne
Account Manager
Ingrid Bedoyan
Productiehuis
DoubleDouble
Digitale media
Space
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]