Wondercar, Vincent Vanasch en The Crew weten wat te doen met krassen, deuken en hockeyballen

Crea / News

The Crew en productiehuis DoubleDouble hebben voor het tweede achtereenvolgende jaar hun krachten gebundeld om de jaarlijkse awarenesscampagne van Wondercar te ontwikkelen.

Het creatieve concept, gericht op ouders, is gebaseerd op een verhaaltje... dat van een moeder die naar de hockeywedstrijd van haar kind kwam kijken toen de bal plotseling van richting veranderde, het veld uit vloog en uiteindelijk op de motorkap belandde van haar auto! Dit verhaal gaf de perfecte mogelijkheid om dé legende van de Red Lions, de #1 hockeykeeper ter wereld en... de ambassadeur van Wondercar - Vincent Vanasch dus - in het verhaal te betrekken!

Door spanning en humor te combineren, ontwikkelde het bureau films en banners voor de digitale campagne van Wondercar.

Credits

Klant
Wondercar

Contact
Geraldine Favresse
Arno Philips

Speciale gast
Vincent Vanasch (Ambassadeur van  Wondercar)

Creative Director
Damien Walckiers

Art Director
Delfina Veron Chavanne

Account Manager
Ingrid Bedoyan

Productiehuis
DoubleDouble

Digitale media
Space